Formalności związane z organizacją pogrzebu
Organizacja pogrzebu to nie tylko kwestia logistyczna, ale także formalna. W tym trudnym czasie nasz zakład pogrzebowy oferuje wsparcie w dopełnieniu wszelkich formalności. Zajmujemy się zarówno reprezentowaniem Państwa przed urzędami, jak i zarządcami cmentarza. Naszym celem jest ułatwienie Państwu tego procesu, abyście mogli skupić się na żałobie i pożegnaniu bliskiej osoby. Wszystko to, zawsze z szacunkiem i empatią, które są dla nas najważniejsze.
Dokumenty potrzebne do organizacji pogrzebu
Do organizacji pogrzebu potrzebne są różne dokumenty. Wśród nich są:
- Karta zgonu
- Odpis skrócony aktu zgonu
- Dowód osobisty osoby zmarłej oraz osoby zamawiającej usługę
- Jeżeli pogrzeb będzie odbywał się poza parafią, do której należała osoba zmarła, konieczna będzie zgoda od księdza proboszcza parafii z miejsca zamieszkania osoby zmarłej
- Odzież dla osoby zmarłej – dostępna u nas
Wszystkie te dokumenty i rzeczy są niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia ceremonii pogrzebowej. Nasz zakład pogrzebowy jest gotowy, aby pomóc Państwu w zebraniu wszystkich niezbędnych dokumentów i rzeczy.
Dokumenty potrzebne do odbioru zasiłku pogrzebowego przez zakład pogrzebowy
Starając się o zasiłek pogrzebowy, wymagane są:
- Odpis Skrócony Aktu Zgonu
- Legitymacja emeryta-rencisty lub zaświadczenie płatnika składek
- Dowód osobisty Wnioskodawcy (współmałżonka lub innego członka rodziny)
- Dokument potwierdzający stopień pokrewieństwa lub powinowactwa Wnioskodawcy z Osobą Zmarłą (Skrócony Odpis Aktu Małżeństwa lub Urodzenia)